onsdag 20 maj 2009

Du är en riktig pärla som ledde mig in på min nya hobby!

Om du visste vad många som kom och sa att det var så
fina smycken som jag gjort även om de inte handlade.


Det bästa med dig är att du har pärlkurs på din hemsida
Och det jag inte hittar där svarar du på och lägger ut så andra kan läsa
Jag har läst att det är fler nybörjare än mig.

Vilken är din bästa nybörjarpärlbok som du kan rekommendera jag ska önska
mig en pärlbok i julklapp?


Ha det gott jag tänker på dig och de dina.

Elisabeth



Hej & Tack!
Det är alltid kul att inspirera andra till kreativt skapande! :)

Och förstås är det himla trevligt att få feedback på det
man gör - och man blir uppmuntrad och glad då man
lyckas göra något vackert som andra gillar!

Perfekta presenter också - kul att ge bort personliga och
unika gåvor, förstås lika roligt om och när man får sälja
något också!

Jag funderar på en liten "sälj-skola" längre fram på
hemsidan www.ziddharta.se - så vi får se då tid
och omständigheter tillåter! ;)

Det finns ju redan en liten foto-skola som jag varmt kan
rekommendera för att få bättre och mer säljande bilder
på sina vackra pärlor & smycken!

Länk:
http://www.ziddharta.se/fotografera_parlor_smycken_glasparlor.htm


Jag har också lagt upp några av de pärlböcker jag själv gillar här:

http://www.ziddharta.se/parla_tips_paerlboecker.htm


//kram Cat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar